sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Summer of love

Tällä viikolla on ehtinyt tapahtua vaikka mitä! Maanantaina kävin Svetan kanssa leffassa katsomassa LOL-elokuvan. Tiistaina pyörittiin Jentsun kanssa Vuokissa ja pidettiin hauskaa.  Keskiviikkona kävin rannalla ja illalla grillailtiin isolla porukalla Uutelassa siskon kavereiden ja Svetan kanssa. Torstaina olin Aneten ja Patin kanssa. Perjantaina kävin isän ja pikkuveljen kanssa katsomassa Yön ritarin paluun, joka oli todella hyvä! Lauantaina olin Jentsun ja Aneten kanssa. Suurin osa päivästä kului rannassa aurinkoa ottaessa ja jutellessa. Sunnuntaina eli tänään oli sitten Suskin rippijuhlat, joissa tutustuin paremmin pariin uuteen ihanaan tyyppiin. Huomenna olisi sitten tiedossa hengailua Jentsun, Anen ja ehkä Patinkin kanssa Vuosaaren rannalla jos sää sallii. Ja varmaan huomaattekin tein uuden bannerin, mitäs tykkäätte? :)


Itse olen tyytyväinen :)


¨
Damn, noi Aneten kynnet on mun unelma <3




Jennina asu ♥

Aurinkolasit  Seppälä
Paita  Gina Tricot
Shortsit  H&M
Laukku  New Yorker


Anette oli käynyt "pari" kertaa leffassa :D



Tässä kuvassa näkyy, kun mun selkä paloi :(



Anette ♥ 








Aurinkolasit  H&M
Bikinit  Gina Tricot
Tunika  Gina Tricot
Laukku  H&M


Ihanaa loppukesää kaikille, vaikka helteet taitavatkin jatkua pitkälle syksyyn.

:Tuulia


Chasing the sun - The Wanted

12 kommenttia:

  1. ihana blogi , liityin lukijaksi :)

    http://jennaaasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että sori kauheesti ko unohin eka liittyy tähän blogiin lukijaksi !! Mun oli todellakin tarkoitus liittyä tähän koska mun mielestä tää blogi vaikuttaa tosi kivalta..:) No mutta nyt ainakin liityin lukijaksi!

      Poista
    2. Ei mitään! :) ihanaa kun tykkäät <3 :)

      Poista
  2. vau! noi kynnet voisin ottaa itsellenikin, upeat :)

    VastaaPoista
  3. kivoja kuvia! toi lopus oleva kappale on ihana :)

    ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. oi vitsi tää sunki blogi on kiva! Liityn lukijaksi! :)

    http://findthewonderful--intoday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mäkin haluaisin nähdä tuon lol-leffan! olet kaunis Tuulia ja sulla on tosi kiva blogi :-)

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli mun mielestä hyvä! :-) Kiitos paljon <3 kiva, kun tykkäät :)

      Poista

Piristit päivääni ♥