lauantai 17. maaliskuuta 2012

Mässäilyä ja suomalaisia leffoja!

Viikkoon kuului kokeita ja kavereiden kanssa hengailua. Torstaina noudettiin Julian ja Svetan kanssa Wkd festivaalin liput kampin tiketistä. Käytiin myös Subwayssa ja jätskillä. Sen jälkeen menin siskolle yöksi ja siellä sitten saunaan. Perjantaina käytiin Iinan kanssa hakemassa makuunista suomalaisia leffoja. Syvälle salattu oli Krista Kososen tähdittämä trilleri. Se oli hyytävä ja hyvää katsottavaa :) Risto puolestaan outo! Koko yö tuli mässättyä herkkuja ja nukahdettiin kesken Riston... :D Nyt tiedossa lehdenjakoa Pipsan kanssa ja koko loppuviikonloppu menee Mantsan lukemiseen, JES!



Löysin mun viime todistuksen vihdoin! :D Matikka on mun taitolaji ;)

















Söpö Julia!







Läpällä ihmiset :D


We made Krista look fat. :D






NERDS !


Tsilliä viikonloppua! ♥

xoxo Tuulia

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia:) ja teillä näytti olevan aika hauskaa ;)

    loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kivoij kuvii ja muutenki ihana blogi ^^
    Liityin lukijakski (:
    Liity sä mun, ellet jo oo? : )
    http://hirmuisen-suklaista.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! :) käyn kurkkaamassa sun blogia <3

      Poista
  3. Hieno blogi sulla ja oot muute nätti, käy kattoos munki blogi ja jos kiinnostaa nii liity lukijaks :):)

    http://empunblogi-emppuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <3 liity ihmeessä lukijaksi :) käyn kattomassa sun blogia! :-)

      Poista
  4. http://tiiajea.blogspot.com/
    Ja tosi kiva blogi sul, sait lukijan !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäät! Kiitoksia <3 käyn kattomassa sun blogia ! :)

      Poista
  5. Ihanat hiukset sulla! :=

    minnasworld.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Käyn kurkkaamassa sun blogia <3

      Poista
  6. Ihanat hiukset sul! Ihanii vaatteita myös((: Kuinka jollain voi olla ruotsi 10 :O Itellä kauheet paineet et saisin sen nostettua takasin ysiin:D

    http://youarereadingaboutme.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! <3 :-) mä en tiedä miten mun ruotsi on kymppi... :D mä oon kyl aina ollu hyvä kielissä jotenkohan oiskohan se jtnkin geeneissä ? :D tai sit meiän kokeeet mahdottoman helppoja xd Mä käyn kattomassa sun blogia! :)

      Poista
  7. Tää blogi vaikuttaa kans tosi kivalta! :)

    www.lifeinpictures-essijalaura.blogspot.com
    www.esmeslife.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! :) Käyn kattomassa noi blogit! <3

      Poista
  8. Oii:) sulla on tosi hieno blogi ja kaikkee kivaa:) käythän kattoo minun aluillaan olevan blogin?:) ei siis sisällä vielä yhtikäs mitään, oikeestaan pari kuvaa ja tekstiä vähä;)
    jos kiinnostaa liity myös lukijaks, minä liityin sun, sen verran mielenkiintoinen ku oot;;)

    http://minna-just-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Voi kiitos Minna! Kiva kun liityit lukijaksi ;) käyn ehdottomasti kattomassa sun blogia <3

    VastaaPoista

Piristit päivääni ♥