perjantai 22. maaliskuuta 2013

MUST GET vaatteita

Selailin tässä juuri Nelly.comin aletuotteita ja pari vaatekappaletta kiinnitti huomioni välittömästi. Etsiskelen tällä hetkellä kesän tuleviin äitini ja isäpuoleni häihin täydellistä morsiusneito mekkoa. Metsästän myös tulevaksi kesäksi täydellisiä bikinejä. Tässä hieman sneek peekiä näistä vaatteista, joihin tykästyin. Voin varmasti luvata, että jotain lähtee heti tilaukseen, kun palkka saapuu :) 
1. Tämä mekko on ihana aurinkoisten päivien luottoasu.
2. Tämä täydellinen mekko on väriltään ja malliltaan kaikkea sitä mitä olen ikinä halunnutkaan mekolta.
3. Tämä jään ja mintun yhdistelmä varastaa huomion yksinkertaisella kauneudellaan.
4. Nämä farkut on äkkiä saatava omaan vaatekaappiin ja hyvin nopeasti!
5. Tämä mekko voisi olla juuri se mitä olen hakenut kesän häihin. Eikun vain sopimaan asiasta itse morsiamen kanssa :)
6. Ihan täydelliset bikinit!! Täytyy vain odotella oman koon ilmestymistä nettisivuille.
7. Nämä raikkaat bikinit istuisivat erittäin hyvin rusketuksen kanssa... :)
8. Voi tätä söpöyden määrää. Olen ihan hulluna röyhelöihin kaikissa mahdollisissa vaatekappaleissa!
9. Perusnätit, hyvin istuvat kukkabikinit ovat tervetulleet ainakin minun vaatekaappiini.
10. Nämä vaaleansiniset tuubi yläosamalliset bikinit ovat ihanat, mutta eivät MUST ostos.
11. Tämä upea kaulakoru varastaa huomion asussa kuin asussa.
12. Olen hakenut tämän mallisia shortseja jo pari vuotta ja värikin on oiken nätti.
13. Tämä yksinkertainen, mutta kaunis mekko on miellyttänyt minun silmiäni Nellyn sivuilla jo vuoden verran.
14. Rakastuin, kun näin tämän ihanan neuleen! Yksinkertainen, mutta silti täydellinen minun tyyliini istuva vaatekappale.
15. Gorgeous <3 Voiko muuta sanoa. Yksi kauneimipia koko valkoisia mekkoja, joita olen koskaan nähnyt! Hintakaan ei ole mikään kattoja hipova.

Toivottavasti sain teidän lukijoidenkin inspiraatioita syntymään tulevaa kesää varten! :)

<3:Tuulia


Impossible - James Arthur

Ihanan herkkä kappale, jota olen kuluttanut viimeisen viikon aikana kavereiden kanssa hieman liikaakin.

2 kommenttia:

  1. ihania noi kaikki mekot ! toi 13 on ehdottomasti mun lemppari vois itekki kattoo mekkoo kesälle netistä...:) ihana blogi ja vaikutat hyvältä tyypiltä !

    http://partofmejonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! :) kiitos tosi paljon <3 piristit mun päivää tuhannesti, kiitos siitä :) !!

      Poista

Piristit päivääni ♥