tiistai 12. kesäkuuta 2012

Show me sunshine

Eilen menimme pienellä porukalla päiväretkelle Porvooseen. Porvoossa menimme Brunbergin karkkitehtaalle. Mukaan lähti banaanisuukkoja kaksi pakettia ja Brunbergin lakritsitoffeepaloja. Sen jälkeen menimme Hesburgeriin, jes jes :D Illalla menin siskon, Danielin ja Jasun kanssa leffaan. Menimme katsomaan Lumikki ja metsästäjä. Itse en päättänyt leffaa ja olin jo aikoja sitten ajatellut, että tämä elokuva ei kiinnosta minua. Sitten katsoin trailerin ja se vaikuttikin ihan hyvältä! Elokuvan jälkeen olin ihan tyytyväinen ja olen sitä mieltä, että rahat eivät menneet hukkaan. Elokuvan jälkeen menin siskolle yöksi. Tänään kävin kotona ja sitten suuntasin Vuosaareen. En ollut nähnyt Jentsua viikkoon Ruotsin matkan takia, joten oli taas kiva viettää aikaa yhdessä :) Päivä meni jutusteluun, auringonottoon ja kävelyyn. Illemmalla alkoi sataa kaatamalla, joten menimme Itikseen kauppoja katselemaan. Kotona menin lenkille pitkästä aikaa, koska olen ollut hieman kipeänä tässä lähiaikoina. Nyt kyllä on alkanut mennä parempaan päin! Huomenna on tiedossa lehdenjakoa. Olenko mä ainoa, josta tuntuu, että kesä ei ole vielä täysin saapunut Suomeen?  





Toppi  H&M
Hame  JC
Ballerinat  Seppälä
Laukku  Cawaii
Korvikset  Seppälä





♥:Tuulia


Tässä vielä sen Lumikki-elokuvan traileri, jos jotakuta kiinnostaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristit päivääni ♥