sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kevättä ilmassa ♥

Otsikko kertookin jo mun fiilikset tältä parilta viikolta. Aurinko paistaa ja lumet sulaa! Oon ollut koulun ja kavereiden orjana niin ei ole ollut aikaa hirveästi kirjoitella tänne bloggeriin. Kamera on kuitenkin kulkenut mukana ja saatte parin viikon kuvasaldoa, toivottavasti sopivissa määrin :-) Eli oon siis käynyt kokeilemassa paintballia, joka oli kyllä eka kertani. Oli hauskaa ja hyvää kuntoilua, ainoa miinus oli kipu... Kun se värikuula osui jalkaan, niin kyllä siinä pari perkelettä pääsi :D Mustelmia jäi muistoksi ♥ Ikeassakin tuli käytyä äitin kanssa ja mukaan tarttui uusi kasvi piristämään mun huonetta. Kävin myös leffassa kattomassa Chronicle- nimisen scifitrillerin. Oli ihan superhyvä! KANNATTAA KATSOA! Käytiin kiinalaisessa ravintolassa Julian kanssa ja hengailtiin kaupungilla pari päivää. Yökyläilykin kuului mun viikonloppuun. Ollaan syöty kaikkea hyvää ja energiajuomiakin on juotu pariin otteeseen... Mutta mitäpäs tässä, kerranhan vaan me täällä maapallolla eletään.





































Käytiin tänään aamulla perheen kanssa brunssilla Haagassa ja ahmin itteni kyllä ihan täyteen, koska tarjolla oli kaikkea liiankin hyvää ;-)

KIITOS KUN KUKAAN EI REPINYT HIUKSIA PÄÄSTÄÄN LUKIESSA NÄIN PITKÄÄ POSTAUSTA! :D

love u,
xoxo Tuulia ♥


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristit päivääni ♥